Menu główne

System zarządzania jakością

Wydanie nr 8

POLITYKA  JAKOŚCI

Urzędu Miejskiego w Koszalinie

 

Urząd Miejski w Koszalinie, jako instytucja świadcząca usługi publiczne, stawia w centrum działania mieszkańca Miasta. Realizując zadania ustawowe działa zgodnie z prawem. Zapewnia profesjonalną i przyjazną obsługę klientów oraz stałe podnoszenie jakości świadczonych usług.

Prawidłową realizację usług gwarantuje wdrożenie i ciągłe doskonalenie systemu zarządzania jakością, zgodnego z wymaganiami normy PN-EN ISO 9001:2015-10, w tym określenie odpowiedzialności Kierownictwa, kierowników komórek organizacyjnych oraz zaangażowanie wszystkich pracowników Urzędu w realizację ustalonych celów jakościowych.

Mając na uwadze spełnienie oczekiwań klientów przyjęliśmy następujące cele:
   1. Kompetentne, sprawne i bezstronne załatwianie spraw w terminach i trybach określonych w przepisach prawa i obowiązujących procedurach.
   2. Zwiększenie poziomu zadowolenia obsługiwanych klientów.
   3. Tworzenie przyjaznych relacji z organami administracji publicznej, organizacjami pozarządowymi i instytucjami działającymi na terenie Miasta.
   4. Wzrost zaufania inwestorów.
   5. Umacnianie roli Urzędu pełniącego służbę publiczną jako instytucji przyjaznej i przejrzystej.
   6. Działania na rzecz rozwoju Miasta poprzez realizację celów zawartych w Strategii Rozwoju Koszalina przyjętej uchwałą Rady Miejskiej w Koszalinie.

Zamierzenia realizujemy poprzez:
   1. Polepszanie warunków organizacyjnych i technicznych obsługi klientów.
   2. Doskonalenie istniejącej informacji o sposobie załatwiania spraw w Urzędzie.
   3. Doskonalenie informatyzacji Urzędu poprzez eksploatacje systemów ułatwiających i przyspieszających obsługę klienta.
   4. Doskonalenie funkcjonowania systemu kontroli zarządczej i oceny ryzyka.
   5. Podnoszenie kwalifikacji pracowników i jakości wykonywanej pracy.
   6. Zapewnienie odpowiednich zasobów i niezbędnych środków umożliwiających realizację przyjętych celów.

Założenia Polityki Jakości stanowią zobowiązanie wobec naszych klientów, są znane i respektowane przez wszystkich pracowników Urzędu.

 

Prezydent Miasta Koszalina
Piotr Jedliński

Koszalin, dnia 12 czerwca 2019 roku

Miejski Rzecznik Konsumentów

MIEJSKI

RZECZNIK

KONSUMENTÓW

PRZEJDŹ

Płatność online

Płatność online

za usługi

urzędowe

PRZEJDŹ

Koszalin na Facebooku