Boost with Facebook Koszalin

22.01.2020
Widok z lotu ptaka na plac przed ratuszem w Koszalinie

Facebook ponownie przeszkoli polskie firmy - tym razem lokalnie

Facebook kontynuuje cykl autorskich szkoleń Boost with Facebook dedykowanych wspieraniu rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw. Dotychczas w Polsce odbyło się 9 podobnych szkoleń, realizowanych w największych miastach. Kolejnym będzie Koszalin - szkolenie w ramach programu odbędzie się tu już 28 stycznia. Łącznie do końca stycznia Facebook zamierza przeszkolić 1000 przedsiębiorców w 10 miastach w Polsce. Udział w szkoleniach jest bezpłatny.

Małe i średnie firmy są fundamentem polskiej gospodarki. Stanowią 99% wszystkich firm obecnych na rynku, zatrudniają 69% pracowników i generują ponad połowę PKB Polski. Większość z nich dostrzega rosnącą rolę kompetencji cyfrowych i mediów społecznościowych w rozwoju działalności. Aż 73% MŚP w Polsce deklaruje wykorzystanie Facebooka do swoich działań biznesowych. To więcej niż europejska średnia wynosząca 66% i najwięcej z przebadanych krajów (Niemcy, Francja, Hiszpania, Irlandia, Włochy, Polska, Wielka Brytania). Dlatego tak istotny jest rozwój kompetencji w tym obszarze wśród polskich przedsiębiorców. Okazją do tego są organizowane przez Facebooka szkolenia z cyklu: Boost with Facebook, których uczestnicy mogą poznać najbardziej efektywne metody wykorzystania narzędzi oferowanych na Facebooku i Instagramie. Swoją wiedzą podzielą się zarówno przedstawiciele Facebooka, jak i sami przedsiębiorcy, którzy już dziś z powodzeniem wykorzystują obie platformy do celów marketingowych.

Już ponad 90 milionów małych i średnich firm na całym świecie korzysta z darmowych stron na Facebooku. To medium demokratyczne — na Facebooku, każda firma, niezależnie czy jest lokalnym warsztatem samochodowym, czy międzynarodowym gigantem z branży spożywczej, ma do dyspozycji te same narzędzia. Zależy nam, aby wiedza o tym, jak z tych narzędzi korzystać była powszechna wśród polskich przedsiębiorców sektora MŚP, bo to oni stanowią lwią część polskiej gospodarki. Mamy jednak świadomość, że często godzą oni w swoich firmach szereg funkcji i nie mają czasu na wyjazdy szkoleniowe. Z tego powodu zależało nam na tym, aby nasze szkolenia odbywały się możliwie blisko, w większej liczbie miast, gdzie przedsiębiorcy będą mogli poznać nasze narzędzia i później wykorzystać je do rozwoju swoich firm, a co za tym idzie lokalnej społeczności i gospodarki. - podkreśla Jakub Turowski, odpowiedzialny za politykę publiczną Facebooka w Polsce.

Wykorzystanie narzędzi cyfrowych w promocji przekłada się na wymierne korzyści dla korzystających z nich firm. 62% polskich firm obecnych na Facebooku twierdzi, że było w stanie zatrudnić kolejnych pracowników, dzięki wzrostowi przychodów po dołączeniu do platformy. 75% uważa, że dzięki wykorzystaniu Facebooka udało im się zwiększyć sprzedaż i aż 87% z nich twierdzi, że platforma pomaga im znajdować nowych klientów.

Szkolenia zaplanowano w: Tarnowie (15.10.2019 r.); Ostrowcu Świętokrzyskim (22.10.2019 r.); Piotrkowie Trybunalskim (29.10.2019 r.); Koninie (12.11.2019 r.); Wałbrzychu (19.11.2019 r.); Chełmie (26.11.2019 r.); Rybniku (03.12.2019 r.); Włocławku (14.01.2020 r.), Grudziądzu (21.01.2020 r.) i Koszalinie (28.01.2020 r.).

W ramach swojej działalności edukacyjnej Facebook prowadzi też darmową platformę e-learningową Blueprint dla przedsiębiorców, którzy chcą podnosić swoje umiejętności w zakresie marketingu cyfrowego. Zawiera ona dziesiątki darmowych kursów - od najprostszych, wyjaśniających podstawowe zasady tworzenia atrakcyjnych reklam na urządzenia mobilne, po bardziej zaawansowane, dotyczące strategicznego planowania oraz budżetowania kampanii reklamowych.

Więcej informacji na temat programu szkoleń oraz zapisów można uzyskać pod adresami e-mail: Tomasz.Banasiak@hkstrategies.com oraz Agnieszka.Szczurek@hkstrategies.com.

Miejski Rzecznik Konsumentów

MIEJSKI

RZECZNIK

KONSUMENTÓW

PRZEJDŹ

Koszalin na Facebooku