Konkurs na projekt kartki świątecznej

18.10.2019

Prezydent Koszalina ogłasza konkurs plastyczny na wykonanie projektu kartki świątecznej na święta Bożego Narodzenia przez dzieci i młodzież z niepełnosprawnością.

Celem konkursu jest wykonanie przez młodych, niepełnosprawnych artystów będących mieszkańcami Koszalina projektu kartki okolicznościowej, która odda atmosferę, ducha i tradycję Świąt Bożego Narodzenia oraz piękno Miasta Koszalina.

Zwycięska kartka będzie oficjalną kartką Prezydenta Miasta, która zostanie rozesłana do przedstawicieli miast partnerskich, administracji rządowej, jednostek samorządowych, a także przedstawicieli organizacji pozarządowych i mediów.

Warunki uczestnictwa:

a) konkurs jest skierowany do osób niepełnosprawnych do 25 roku życia, posiadających orzeczenie o niepełnosprawności / stopniu niepełnosprawności i/lub orzeczenie ZUS.

b) do pracy konkursowej należy dołączyć wypełniony formularz zgłoszeniowy stanowiący Załącznik do niemniejszego Regulaminu wraz z podpisanymi zawartymi w ww. formularzu oświadczeniami dotyczącymi orzeczenia o niepełnosprawności, przeniesienia praw autorskich oraz zgody na przetwarzanie danych osobowych (brak wymaganych oświadczeń i zgód będzie skutkował niezakwalifikowaniem pracy do konkursu).

c) technika prac jest dowolna np.: rysunek, malarstwo, grafika, itp.

d) format prac: płaski - A4.

e) w pracy mają wystąpić łącznie dwa motywy związane ze Świętami Bożego Narodzenia i Miastem Koszalin (prace niezwiązane z tematyką konkursu zostaną odrzucone).

f) jedna osoba niepełnosprawna może zgłosić do konkursu tylko jedną pracę.

g) każda praca na odwrocie powinna zostać opatrzona informacjami:

- imię, nazwisko i wiek autora, 

- adres zamieszkania i numer telefonu kontaktowego, 

- adres szkoły/placówki/organizacji pozarządowej do której uczęszcza autor,

Zgłoszenie do konkursu:

Prace należy dostarczyć w wersji papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Kartka Bożonarodzeniowa 2019” do Kancelarii Urzędu Miejskiego w Koszalinie lub wysłać pocztą na adres: Urząd Miejski w Koszalinie, ul. Rynek Staromiejski 6-7, 75-007 Koszalin z dopiskiem „Kartka Bożonarodzeniowa 2019”.

Projekt należy dostarczyć w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 listopada 2019 roku (liczy się data wpływu do Urzędu Miejskiego). Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w terminie do dnia 15 listopada 2019 roku.

Więcej informacji: https://bip.koszalin.pl/?p=document&action=show&id=98046&bar_id=25770

Załącznik: 

Miejski Rzecznik Konsumentów

MIEJSKI

RZECZNIK

KONSUMENTÓW

PRZEJDŹ

Koszalin na Facebooku