Serwis Urzędu Miejskiego w Koszalinie
Opublikowany w Serwis Urzędu Miejskiego w Koszalinie (https://www.koszalin.pl)

Strona główna > Lista aktualności > ZASADY ORGANIZACJI TRYBUNY OBYWATELSKIEJ W DNIU 20 LUTEGO 2025 ROKU

ZASADY ORGANIZACJI TRYBUNY OBYWATELSKIEJ W DNIU 20 LUTEGO 2025 ROKU

grafika przedstawiająca Ratusz w Koszalinie [1]

Zgodnie z § 32 Statutu Miasta Koszalina w dniu 20 lutego 2025 roku tj. w dniu sesji Rady Miejskiej zaplanowanej w rocznym planie pracy, w godzinach od 16.00 do 17.00, w sali 300 Urzędu Miejskiego odbędzie się Trybuna Obywatelska.

Zgodnie z Uchwałą Nr II/29/2018 Rady Miejskiej w Koszalinie z dnia 20 grudnia 2018 r. w sprawie zasad i trybu funkcjonowania Trybuny Obywatelskiej umożliwia się mieszkańcom Koszalina wystąpienia publiczne w sprawach dotyczących funkcjonowania Miasta oraz sprawach istotnych dla jego mieszkańców. Warunkiem wystąpienia na Trybunie Obywatelskiej jest złożenie w Biurze Rady Miejskiej, najpóźniej dzień przed sesją, pisemnego zgłoszenia zawierającego co najmniej następujące informacje:

1) imię i nazwisko,

2) adres zamieszkania lub adres mailowy,

3) numer telefonu,

3) opis sprawy będącej przedmiotem wystąpienia.

Na dzień, w którym odbywa się Trybuna Obywatelska Biuro Rady Miejskiej rejestruje nie więcej niż 10 mieszkańców. Indywidualny czas wystąpienia zapisanego mieszkańca nie może trwać dłużej niż 5 minut (nie dopuszcza się wystąpień grupowych).

Prezydenta Miasta

Tomasz Sobieraj

  • Więcej aktualności [2]
  • Archiwum [3]

Adres źródłowy: https://www.koszalin.pl/pl/news/zasady-organizacji-trybuny-obywatelskiej-w-dniu-20-lutego-2025-roku?language=pl

Odnośniki
[1] https://www.koszalin.pl/sites/default/files/field/image/projekt_grafiki_strona_www.koszalin.pl_aktualnosc_18.jpg
[2] https://www.koszalin.pl/pl/aktualnosci?language=pl
[3] https://www.koszalin.pl/pl/archiwum?language=pl